Enduro&Cross

Itt részletes leírást találsz az enduro és cross motrokról.

 780px-ktmlogo.svg.png   

Az osztrák KTM, mely 1953-tól gyárt motorokat, főleg a krossz- és enduroversenyeken elért sikereiről vált ismertté. Korai országúti modelljei többnyire kis hengerűrtartalmú, ugyancsak osztrák gyártmányú Rotax-motorblokkal meghajtott kétüteműek voltak. 1991-ben a KTM csődbe ment a kerékpár-és hűtőgyártás vesztesége miatt, ám nem sokkal ezután az új tulajdonosok a motorkerékpár-gyártás újraindítása mellett döntöttek. Az utóbbi időkben főleg a nagy hengerűr- tartalmú, négyütemű egyhengeresek-az endurók és az 1993-ban Duke néven bemutatott kiváló, 620 cm3-es roadster-határozzák meg a cég profilját.

ktm_620_duc_95.jpg  

KTM crossmotrok



KTM 125SX

ktm_125sx_2008_06_1024x768.jpg   


KTM 250SX

Motor egyhengeres, kétütemű
Lökettérfogat 249 cc
Furat x löket 66,4 / 72 mm
Teljesítmény  56 Le
Nyomaték  
Sűrítési viszony  
Indítás berúgókar
Váltó 5 fokozatú
Karburátor Keihin PWK 38 S
Vezérlés TVC
Kenés keverékolajozás
Motorolaj  
Primer áttétel  
Szekunder áttétel  
Váltóolaj Motorex Gear Oil EP 80 wt, 0,7 l
Hűtés folyadékhűtés
Tengelykapcsoló hidraulikusan m?ködtetett, olajfürd?s, többtárcsás
Gyújtás Kokusan digital 2K-1
Váz Króm és molibdén ötvözött acél
Segédváz Aluminium
Kormány változó vastagságú RENTHAL ?28
Első villa WP-USD 48 MA/PA
Hátsó rugóstag WP-PDS-központi rugóstag DA
Rugóút elöl/hátul 300 / 335 mm
Első fék tárcsafék 260 mm
Hátsó fék tárcsafék 220 mm
Első/hátsó felnik 1,6 x 21\"; 2,15 x 19
Első/hátsó gumik 80/100-21\"; 110/90-19
Meghajtás áttétele  
Akkumulátor  
Kipufogódob Aluminium
Kormány fejszög (villaszög) 63°
Utánfutás 116 mm
Tengelytáv 1475?10mm
Szabad magasság (terheletlen) 385 mm
Ülés magasság 925 mm
Tank kapacitás kb. 7,5 liters
Versenykész tömeg (üza. nélk.) kb. 97,2 kgs


KTM 250SX-F

KTM 520 SX 

Motor: egyhengeres, négyütemű 
Hengerűrtartalom: 510.4 ccm 
Furat x löket: 95 x 72 mm 
Kompresszió: 11:1 
Indítás: berugókar 
Benzin: 92+ oktánszámú 
Karburátor: Keihin MX FCR 39 
Vezérlés: Hengerenként négy szelepes, szimpla vezérműtengelyes 
Motorolaj: 10w-40 
Primer hajtás áttétel: 33:76 
Hajtó lánc: X-ringes 5/8 x 1/4" 520 VM 
Hűtés: Vízhűtés 
Kuplung: hidraulikus 
Gyújtás: Kokusan Digital 4K-3A 
Gyújtógyertya: NGK CR8 EK 
Váz: króm-molibdén 
Lengővilla: alumínum 
Kormány: Kónuszos Magura 
Első teleszkóp: WP-USD 48 MA DA 
Hátsó teleszkóp: WP-PDS-lengéscsillapító 
Rugóút elől/hátul: 295 mm / 320 mm 
Első fék: 260 mm-es tárcsa 
Hátsó fék: 220 mm-es tárcsa 
Első/Hátsó felni: 1.6 x 21"; 2.15 x 19" Excel 
Első/Hátsó gumi: 80/100-21"; 110/90-19" 
Hajtólánc áttétel: 14:48 
Elsővilla dőlésszög: 26.5º 
Utánfutás: 112 mm 
Tengelytáv: 1,481 mm 
Hasmagasság: 380 mm 
Ülésmagasság: 925 mm 
Tank űrtartalom: 7 liter


 8640450_1.jpg




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 10
Tegnapi: 6
Heti: 28
Havi: 25
Össz.: 40 349

Látogatottság növelés
Oldal: KTM
Enduro&Cross - © 2008 - 2024 - endurocross.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »